درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد
سرخط خبرها

بلاتکلیف بودن فدراسیون دوچرخه‌سواری اثرات منفی بر تیم ملی دارد

  • کد خبر: ۱۴۱۸۱۵
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
بلاتکلیف بودن فدراسیون دوچرخه‌سواری اثرات منفی بر تیم ملی دارد
سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران گفت: باید انتخابات برگزار شود تا دوچر‌خه‌سواران ما آماده‎سازی عمومی خود را آغاز کنند.

محمد ابوحیدری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره شرایط فعلی تیم ملی دوچرخه‌سواری اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در خردادماه سال آینده برگزار می‌شود و این درحالی است که فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان درگیر انتخابات رئیس فدراسیون است و ما با برخی بی‌برنامگی‌ها مواجه هستیم.

وی از برگزاری مسابقات کاپ آسیا در اسفندماه امسال خبر داد و گفت: با قهرمانی در این مسابقات می‌توانیم سهمیه المپیک را دریافت کنیم. ضمن اینکه سطح این رقابت‌ بسیار خوب و ایستادن بر سکوهای قهرمانی کاری دشوار است، اما با برنامه‌ریزی می‌توانیم سهمیه المپیک و مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنیم. لیلا حیدری با حمایت و شرکت در مسابقات بیشتر می‌تواند سمهیه المپیک را کسب کند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران ادامه داد: خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه بانوان دارد و برخلاف اینکه شنیده می‌شود در خراسان دوچرخه‌سواری ممنوع است، تیم خوبی در این استان وجود دارد که در رده جوانان همواره قهرمان کشور بوده و در رده بزرگ‌سالان از ۳ تیم برتر کشور است.

ابوحیدری خواهران غلامرضایی و لیلا حیدری را از استعدادهای بسیار خوب خراسان رضوی برشمرد و بیان کرد: باید به این دوچرخه‌سواران بها داد. زمانی که تمرینات آنان را دیدم، متوجه شدم توانایی ایستادن بر سکوی قهرمانی جهان را دارند. لیلا حیدری برای اولین بار در تاریخ ایران موفق شد در رشته سرعت، مدال برنز مسابقات آسیایی را برای کشورمان کسب کند.

وی افزود: حیدری انگیزه خود را از دست داده است و باید حمایت شود، چراکه سال آینده در تیم بزرگ‌سالان، در مسابقات آسیایی باید با قهرمانان جهان به رقابت بپردازد و کسی که در مسابقات آسیایی بزرگ‌سالان مقام کسب کند، در مسابقات قهرمانی جهان نیز قادر به کسب مدال است. خانم حیدری با برنامه‎ریزی می‌تواند در رقابت‎های جهانی بر سکوهای قهرمانی بایستد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان با اشاره به اینکه بلاتکلیف‌بودن فدراسیون دوچرخه‌سواری اثرات منفی بر تیم ملی دارد، گفت: باید انتخابات برگزار شود تا دوچر‌خه‌سواران ما آماده‎سازی عمومی خود را آغاز کنند؛ همچنان که دوچرخه‌سواران بخش سرعت خارج از برنامه اردویی آماده‌سازی عمومی خود را آغاز کرده‌اند. باید برای مسابقات آسیایی آماده شویم.

ابوحیدری عملکرد هاشم کندی، سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان، را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: در دوران سرپرستی آقای کندی، لیلا حیدری مدال کسب کرد. برگزاری انتخابات و تعیین تکلیف آن، مسیر را کاملا تغییر می‌دهد. اما در این بلاتکلیفی‌ها تیم‌ ملی کمی تیم از فدراسیون فاصله گرفته است. بنا به درخواست فدراسیون برنامه دوچرخه‌سواران را اعلام می‌کنم، اما هنوز اردویی برگزار نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->